Centrum Pomocy
MOJE KONTO
Musisz być zarejestrowany na stronie zanim umieścisz zamówienie.
Jeśli posiadasz działający adres e-mail, możesz kliknąć na przycisk „zarejestruj się’’, gdzie będziesz miał dostęp do wszystkich produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
Podczas rejestracji jesteś automatycznie zapisywany do otrzymywania specjalnych ofert.
Możesz zatrzymać ich otrzymywanie przez zalogowanie się na swoje konto i wybranie ‘preferencje e-mail’.
Bardzo łatwo jest dokonać zmian w informacjach płatniczych, danych dotyczących hasła czy adresu dostawy.
Zaloguj się na swoje konto, gdzie zobaczysz listę kategorii na dole strony, zaraz pod ‘Ustawienia konta’.
Możesz być spokojny o swoje dane z Anastasia Beverly Hills.
Wszystkie dane przechowujemy w zgodzie z Ustawą o zabezpieczeniu danych.
Aby uzyskać więcej informacji, proszę zobacz Polityka Prywatność.
ZAMOWIENIA
Wszystkie produkty na Anastasia Beverly Hills zależą od dostępności. Pragniemy, abyś mógł zamówić i otrzymać produkty, które kochasz, dlatego zawsze staramy się poinformować Ciebie jeśli produkt nie jest w tym momencie dostępny.
Niestety może się zdarzyć nieprzewidziane opóźnienie tych informacji, za które serdecznie przepraszamy.
Bardzo łatwo jest złożyć zamówienie w Anastasia Beverly Hills. Poprostu zaloguj się na swoje konto i zacznij przeglądać naszą ofertę.
Wybierzesz produkt i kliknij ‘Dodaj do koszyka’. Następnie kontynuuj zakupy lub wybierz ‘Pokaż koszyk’ jeśli masz wszystko czego potrzebujesz.
Jeśli adres i opcje płatności masz zapisaną na swoim koncie, pojawią się one automatycznie przy kasie. Dzięki tej opcji złożenie zamówienia jest szybkie i łatwe. Jeśli jednak twoje dane nie są zapisane, musisz wpisać wszystkie dane manualnie.
Sprawdź czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie. Wyślemy Ci maila jak Twoje zamówienie będzie w drodze.
Tak, kliknij na ‘Mój koszyk’ w prawym górnym rogu strony, gdzie będziesz mógł zobaczyć jakie produkty się w nim znajdują.
Użyj przycisku ‘+’ aby zwiekszyć liczbę produktów lub ‘– jeśli wybrałeś ich za wiele. Jeśli chcesz usunąć produkt kliknij ‘x’.
Wyślemy Ci e-mail jak tylko Twoje zamówienie będzie w drodze. Możesz równiez sprawdzić swoje konto, aby śledzić progres dostawy zamówienia.
Twoje konto umożliwia łatwe śledzenie Twojego zamówienia.
Kiedy zalogujesz się na swoje konto, zobaczysz indywidualnie wszystkie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie. Wybierz to, o którym chcesz uzyskać informacji, a wszystkie wyświetla się na ekranie monitora.
Wyślemy Ci również e-mail powiadamiający, kiedy Twoje zamówienie będzie w drodze.
Twoje konto pokaże Ci wszystkie poprzednie zamówienia jakich dokonałeś na naszej stronie.
Kliknij na zamówienie, o którym chcesz dowiedzieć sie więcej. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś/aś możliwość śledzenia paczki, wtedy będzie to możliwe.
E-mail, który wysłaliśmy Tobie odnośnie Twojego zamówienia będzie również zawierał datę przewidywanej dostawy.
Jeśli nie możesz znaleźć informacji jakich poszukujesz, kliknij na przycisk ‘ Wiadomość’ znajdującym się w Twoim koncie i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Przykro nam, że musisz anulować swoje zamówienie.
Jeśli jest cokolwiek co możemy zrobić, abyś nie musiał anulować zamówienia, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto na Elemis i zobacz, czy oni mogą w jakiś sposób pomóc.
Jeśli nie, wtedy wybierz zamówienie, które chcesz anulować. Możesz wybrać, czy chcesz anulować całe zamówienie czy tylko wybrane produkty.
W ciągu godziny wyślemy do Ciebie e-mail, aby poinformować Cię czy proces anulacji został zaakceptowany.
Jeśli nie, jest to spowodowane tym, że Twoje zamówienie jest przygotowywane do wysyłki. Produkty, które są dostępne w magazynie, są pakowane szybko, abyśmy mogli zagwarantować klientom brak opóźnień w wysyłce.
Możesz odwiedzić naszą Politykę Zwrotów, aby dokonać zwrotu wzamian.
Kiedy złożysz zamówienie nie możesz dokonywać żadnych zmian.
Jeśli chcesz możesz anulować zamówienie i złożyć nowe, wtedy bedziesz musiał zalogować się na stronę.
Wybierz zamówienie i dokonaj wyboru pomiędzy anulowaniem całego zamówienia lub pojedynczego produktu.
Wyślemy Ci e-mail w ciagu godziny, aby poinformawać Cię czy anulowanie zamówienia zostało dokonane. Proszę nie składaj nowego zamówienia przed otrzymaniem wiadomości od nas.
Nie martw się, rozmumiemy, że może się to zdażyć, możesz spróbowac anulować produkt na swoim koncie.
Poprostu kliknij na przedmiot i wybierz opcje anuluj. Wyślemy Ci e-mail w ciągu godziny, aby potwierdzić anulacje.
Jesli nie możemy dokonać anulacji, możesz zwrócić nam ten produkt. Zobacz Politykę Zwrotów.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zawsze możesz skonatkować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jest nam niezmiernie przykro, że coś takiego się wydarzyło, ponieważ dokonujemy wszelkich starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości.
Skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpatrzyć ten problem.
Aby przyspieszyć proces, byłoby bardzo pomocne, jeśli mógł(a)byś znaleźć poniższe informacje przed skontaktowaniem się z nami, ale nie martw się, jeśli nie mozesz ich znaleźć.
Numer zamówienia
Nazwa produktu
Detale wadliwego produktu
Zdjęcia wad (będą bardzo pomocne)
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Bardzo nam przykro, że zaistniała taka sytuacja, czasami zdarza się, że dokonujemy pomyłek, ale nie martw się, jesteśmy tu aby to rozwiązać. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta.
Będziemy potrzebowali poniższych informacji:
Numer zamówienia
Niewłaściwie otrzymany produkt
Właściwy, oczekiwany produkt
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Jesteśmy bardzo dumni z naszym produktów, dlatego strasznie przykro nam to słyszeć. Proszę wyślij nam wiadomość z twojego konta.
Proszę nie wyrzucaj tego produku, możemy prosić Cię o zdjęcia zniszczonego produktu, aby zapewnić, że podobna sytuacja nie zdarzy się w przyszłości.
Gdy dokładnie przyjrzymy się problemowi, wyślemy Ci e-mail z dalszym postępowaniem.
Czasami wysyłamy produkty oddzielnie, aby zapobiec opóźnieniu całego zamówienia spowodowanego jednym produktem. Więc jest to mozliwe, że produkt, którego brakuje zostanie dostarczony oddzielnie.
Twój e-mail potwierdzający będzie zawierał listę produktów, które zostały wysłane. Jeśli zagubiony produkt nie jest na tej liście, wtedy będziesz musiał(a) czekać dłużej na dostawę.
Jesli zagubiony produkt został wysłany, prosze skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez twoje konto i poinformuj ich o tym.
Nasz zespół obsługi klienta jest zawsze pod ręką, aby zapewnić wsparcie i wskazówki. Wszystkie zamówienia muszą być składane za pośrednictwem Twojego konta online, ale chętnie Ci w tym pomogą.
Skontaktuj się z nimi już teraz, korzystając z opcji „Nadal potrzebujesz pomocy?” sekcja (poniżej).
PLATNOSC I PRZECENY
Oferujemy wiele możliwości płatności na Anastasia Beverly Hills, aby zapewnić naszych klientów o łatwym procesie składnia zamówienia.
Metodę płatności możesz wybrać przy kasie.
W Elemis traktujemy oszustwa bardzo poważnie, więc będziesz musiał przejść przez autoryzacje i weryfikacje danych osobowych na karcie.
Stosujemy takie procedury, aby zapewnić naszych klientów, że są oni bezpieczni podczas kupowania w naszym sklepie.
Każde zamówienie z dostawą poza Wielka Brytanią może być obciążone podatkiem importu (razem z VAT).
Polecamy skontaktowanie się z odpowiednimy urzędami w Twoim kraju, aby dowiedziać się więcej na ten temat.
Dla wysyłek do Polski podatek VAT nie będzie naliczony.
Jeśli widzisz komunikat ‘Problem z płatnością’ na jednym lub więcej z Twoich zamówień, oznacza to, że musisz sprawdzić Twoje informacje wprowadzone wcześniej przy kasie.
Kliknij na zamówienie, gdzie powinnieneś zobaczyć opcję, która umożliwi rozwiązanie problemu. Przed ponownym wprowadzeniem jakich kolwiek szczegółów odnośnie karty kredytowej/debetowej, musisz się upewnić, że data wygaśnięcia karty i adres rachunku są poprawne. Również polecamy sprawdzenie funduszy na koncie.
Jeśli sprawdziłeś i wszystkie powyższe informacje są zgodne, a problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który z chęcią Ci pomoże.
W momencie, w którym składasz zamówienie, płatność bedzie wyświetlana jako ‘w toku’ do momentu wysłania produktów. Status ten istanieje, aby poinformować Cię, że zapłata jest autoryzowana.
Jeśli chcesz dodać nową kartę płatniczą, możesz to zrobić przy kasie.
Nowe dane karty płatniczej zostaną zapamiętane. Oznacza to, że w momencie składania kolejnego zamówienie, dane płatnicze będą uzupełnione automatycznie. Możesz zarządzać swoimi kartami płatniczymi w zakładce ‘Karty płatnicze’ znajdującą się poniżej ‘Ustawienia konta’ w twoim koncie.
Kiedy wybierzesz wszystkie produkty, które chcesz kupić, kliknij ‘Mój koszyk’. Poniżej listy twoich produktów, zobaczysz pole z napisem: ‘Posiadasz kod zniżkowy? Wpisz go tutaj: ‘. Dodaj swoją zniżkę do koszyka przez kliknięcie ‘Dodaj’.
Jeśli kod nie działa, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.
Jeśli masz jakikolwiek problem z kodem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.
Jest nam przykro, że Twój kod nie działa, sprawdź, czy nie próbujesz użyć więcej niż jednej oferty, a żaden z wybranych produktów nie jest wykluczony z naszej listy produktów kwalifikujących się do zniżek.
Możesz sprawdzić naszą listę wykluczonych produktów.
Jeśli żadne z powyższych rzeczy nie wpływają na kod, problem może być spowodowany innymi zakłuceniami. Prosze skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta.
DOSTAWA
W momencie wysłania Twojego zamówienia otrzymasz od nas e-mail, abyś mógł(a) wiedzieć, kiedy zostanie ono dostarczone.
Do śledzenia zamówień, możesz użyć linku, który został załączony do Twojego maila lub umieszczony w zakładce ‘moje konto’.
Sprawdziłeś/aś wszystkie możliwe miejsca w jakich Twoje zamówienie mogło zostać zostawione? Zamówienie możliwie zostało zostawione u sasiada lub w bezpiecznym miejscu przed domem (np. Ganek).
Na stronie ‘Informacje o dostawie’ możesz znaleźć więcej informacji, również odnoście czasu dostawy.
Jeśli musisz zgłosić, że Twoje zamówienie zostało zagubione, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez Twoje konto.
Nie martw się, jeśli Twoje zamówienie jest za duże, aby umieści je w skrzyce na listy ub wymaga podpisu, powinnieneś dostać powiadomienie odnoście próby dostawy.
Jest ono od kuriera i powiadamia Cie gdzie i kiedy możesz odebrać swoje zamówienie.
ZWROTY I REFUNDACJA
Proszę odwiedź naszą stronę ‘Polityka zwrotów’ aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, proszę skontaktuj sie z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto.
Próbujemy ułatwić wszystko dla Ciebie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą Twojego konta, a oni wszystko załatwią.
Będziesz musiał podać im powód dokonania zwrotu, aby mogli oni wybrać najlepszą dla Ciebie możliwość.
Proszę zobacz naszą Polityką zwrotów, po więcej informacji.
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się naszymi produktami, więc jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wysłać spowrotem do nas.
Jedyne o co prosimy to informacje od Ciebie, że nie chcesz już danego zamówienia w ciągu 14 dni od zamówienia oraz zapewnienia, że wszystkie produktu nie zostały otwarte.
Aby dostarczyć paczkę bezpiecznie, zaloguj się na swoje konto i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Oni wyślą Ci wszystkie informacje, które potrzebujesz. Możesz również sprawdzić naszą politykę zwrotów po więcej informacji.
Jak tylko otrzymamy zwrot i przeanalizujemy powód zwrotu, wyślemy Ci plan dalszego postepowania.
Powinieneś otrzymać e-mail z powiadomieniem o dalszych krokach.
Zwrot pieniędzy powinnien pojawić się na Twoim koncie w ciągu 5 roboczych dni, wyślemy Ci również e-mail z powiadomieniem.
Jeśli nie otrzymałeś zwrotu, a minęło 10 dni roboczych od momentu otrzymania od nas maila, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez swoje konto.
Chcemy, abyś miał spokój ducha, decydując się na zakup u nas, dlatego rozszerzyliśmy naszą politykę zwrotów na okres świąteczny.
Jedyne, o co prosimy, to to, żeby przedmiot(y) był nieskazitelny. Oznacza to, że są nieotwarte, znajdują się w oryginalnym opakowaniu, a wszelkie plomby detaliczne są nienaruszone.
Należy pamiętać, że nie zwracamy kosztów przesyłki za zwrot niechcianego przedmiotu lub zamówienia. Aby umówić się na zwrot, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem sekcji „Nadal potrzebujesz pomocy?” sekcja (poniżej).