Zwroty I Refundacje

POLITYKA ZWROTÓW

Po otrzymaniu przedmiotu należy sprawdzić go jak najszybciej – i zawsze przed użyciem. Rozszerzyliśmy naszą normalną politykę zwrotów na okres świąteczny. Każdy przedmiot zakupiony między 20 Listopada a 22 Grudnia można zwrócić do 14 Stycznia 2024 roku. Wszystkie przedmioty muszą być nieużywane i w nieskazitelnym stanie. To bardzo proste. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami (zob. sekcję zatytułowaną „Zwroty”). Wszystkie przedmioty muszą zostać zwrócone w stanie nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu, w którym zostały Ci dostarczone. Po otrzymaniu przedmiotu upewnij się, by odpowiednio o niego dbać podczas testowania/oglądania itp. Upewnij się, że wszelkie plomby zabezpieczające i metki pozostają nienaruszone.

Otrzymano niewłaściwy artykuł: Przepraszamy, jeśli przez pomyłkę dostarczono Ci niewłaściwy produkt. To nie zdarza się często i chcemy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Aby otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar, należy zwrócić przedmiot w takim samym stanie, w jakim go otrzymano, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu.

Uszkodzone lub wadliwe artykuły: Przepraszamy, jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy. Rozumiemy, jak frustrująca może być taka sytuacja, i chcemy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Jeśli uważasz, że przedmiot jest wadliwy, skontaktuj się z nami. Zrób to jak najszybciej po wykryciu wady. Poprosimy Cię o jej dokładne opisanie i poradzimy, co zrobić dalej. Nasza Polityka zwrotów wadliwych produktów zachowuje Twoje prawa ustawowe.

Nie otrzymano produktu: Przepraszamy, że artykuł nie został dostarczony. To nie zdarza się często i chcemy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Aby otrzymać zwrot pieniędzy lub produkt na wymianę, należy poinformować nas o nieotrzymaniu przedmiotu w ciągu 21 dni od dnia, w którym otrzymałeś(-aś) od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego wysłania.

Twoje prawa ustawowe: Nasza Polityka zwrotów nie wpływa na Twoje prawa ustawowe.

Aby zwrócić przedmiot: Skontaktuj się z nami za pośrednictwem swojego konta poprzez nasze internetowe centrum wiadomości. Należy poinformować nasz zespół obsługi klienta o numerze zamówienia, zwracanym produkcie i przyczynie zwrotu. Następnie przekażemy Ci unikalny numer autoryzacji zwrotu i potwierdzimy adres, na który należy zwrócić przedmiot. Prosimy o bezpieczne zapakowanie przedmiotu oraz umieszczenie wewnątrz paczki swojego numeru zamówienia, imienia i nazwiska oraz adresu. Podczas wysyłki przedmiotu prosimy o uzyskanie dowodu nadania przesyłki z urzędu pocztowego. Dowód nadania nic nie kosztuje, ale jego brak może uniemożliwić nam przetworzenie zwrotu pieniędzy lub wymianę w rzadkich przypadkach zagubienia przedmiotu w transporcie. Jeśli prosisz o wymianę, a produkt nie jest już dostępny, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z pierwotną metodą płatności użytą podczas zakupu przedmiotu. Jeżeli przyjmujesz, a następnie zwracasz przedmiot, ponosisz za niego odpowiedzialność aż do momentu, w którym zostanie dostarczony do naszego magazynu. W związku z tym przy odsyłaniu do nas przedmiotu skorzystaj z usług dostawcy przesyłek, który ubezpieczy Cię na kwotę wartości produktów.

Co zrobimy dalej: Wszystkie zwracane produkty są sprawdzane przez nasz dział zwrotów. Jeśli masz prawo do zwrotu pieniędzy, zwrócimy Ci kwotę równą cenie przedmiotu. Zwroty są zwykle przetwarzane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania anulowanego zamówienia, a najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania. Zwrócimy pieniądze zgodnie z pierwotną metodą płatności wykorzystaną do zakupu przedmiotu.

Zwrot wymienionych produktów: Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy i go wymieniliśmy, masz prawo do rezygnacji z zamówienia w odniesieniu do produktu zastępczego w ciągu 7 dni roboczych, począwszy od dnia następującego po dniu otrzymania przez Ciebie artykułu zastępczego, i do otrzymania zwrotu pieniędzy.

Koszt zwrotu produktów: Należy pamiętać, że możemy zwrócić koszty wysyłki zwracanego produktu tylko wtedy, gdy: wysłaliśmy Ci niewłaściwy produkt lub produkt jest uszkodzony lub wadliwy; lub zwracasz zamiennik lub produkt zastępczy, którego nie chcesz zatrzymać. Nie zwrócimy kosztów wysyłki artykułów, które są w dobrym stanie technicznym. Koszty odesłania do Ciebie danego przedmiotu będą zależeć od danego przedmiotu i poinformujemy Cię o nich po zakończeniu procesu testowania.

Reklamacje: Jeśli nie są podoba Ci się sposób, w jaki zajmujemy się zwrotem, wymianą lub naprawą jakiegokolwiek przedmiotu, przepraszamy. Chcemy rozwiązać tę kwestię. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem swojego konta poprzez nasze internetowe centrum wiadomości.