Warunki Sprzedazy

WARUNKI SPRZEDAŻY

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY

1. INFORMACJE NA TEMAT NINIEJSZYCH WARUNKÓW

Dlaczego niniejsze Warunki są ważne

1.1 Niniejsze warunki („Warunki sprzedaży”) określają warunki, które mają zastosowanie do naszej spółki Hut.com Limited („my”, „nas” i „nasz”) i sprzedaży towarów i usług (łącznie „produkty”) za pośrednictwem witryny internetowej www.anastasiaberverlyhills.pl(„Witryna internetowa”).

1.2 Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi Warunkami Sprzedaży przed złożeniem nam zamówienia, ponieważ mają one wpływ na prawa i obowiązki wynikające z przepisów prawa i informują o tym, kim jesteśmy, w jaki sposób będziemy dostarczać towary i usługi, w jaki sposób możemy zmienić lub rozwiązać umowę, co zrobić w przypadku wystąpienia problemu i innych ważnych informacji.

1.3 Zalecamy wydrukowanie kopii niniejszych Warunków Sprzedaży do wykorzystania w przyszłości, ponieważ nie będziemy przechowywać kopii niniejszych Warunków Sprzedaży w odniesieniu do zamówienia użytkownika.

Ważne części niniejszych Warunków sprzedaży

1.4 W szczególności chcielibyśmy zwrócić uwagę na następujące sekcje:

  • sekcje 13 (Prawa użytkownika do zakończenia umowy) i 14 (Anulowanie i zwrot produktów w przypadku zmiany zdania), które określają prawa użytkownika do anulowania złożonych przez niego zamówień;
  • sekcja 15 (Nasze prawa do zakończenia umowy), który określa nasze prawa do anulowania zamówień złożonych przez użytkownika;
  • sekcja 16 (Wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowe produkty), która określa prawa użytkownika w przypadku wadliwych, uszkodzonych lub nieprawidłowych produktów; oraz
  • sekcja 17 (Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez użytkownika), która określa naszą odpowiedzialność wobec użytkownika.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszych Warunków Sprzedaży, daj nam znać

1.5 W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszych Warunków Sprzedaży należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, logując się na swoje konto za pośrednictwem naszego Centrum Pomocy.

2. KIM JESTEŚMY I JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ

Kim jesteśmy

2.1 Jesteśmy The Hut.com Limited.

2.2 Jesteśmy spółką z ograniczoną odpowiedzialnością zarejestrowaną w Anglii i Walii pod numerem 05016010, z siedzibą pod adresem 5th Floor, Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ. Nasz numer rejestracyjny VAT to GB974860768.

Jak się z nami skontaktować

2.3 Aby skontaktować się z nami, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, logując się na swoje konto za pośrednictwem naszego Centrum pomocy.

2.4 Jeśli będziemy musieli skontaktować się z użytkownikiem, zrobimy to telefonicznie lub pisemnie na adres e-mail lub adres pocztowy podany w zamówieniu.

Jak mogę się skontaktować, jeśli chcę złożyć skargę?

2.5 Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić pozytywne doświadczenia naszych klientów i chcemy usłyszeć od Ciebie, jeśli masz jakiekolwiek powody do reklamacji.

2.6 W przypadku jakichkolwiek pytań, skarg lub problemów z produktami, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta poprzez zalogowanie się na swoje konto i podanie pełnych szczegółów dotyczących charakteru skargi.

Czy moja umowa z Wami będzie obowiązywać zawsze?

2.7 W niektórych okolicznościach umowa użytkownika może być zawarta z jedną ze spółek należących do naszej grupy, a nie z nami. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej:

  • jeśli zakupu dokonano w dolarach amerykańskich (USD) lub dolarach kanadyjskich (CAD), a płatność została dokonana przy użyciu karty debetowej/kredytowej/American Express, wówczas użytkownik będzie powiązany z THGPP LLC, której siedziba znajduje się pod adresem 1209 Orange Street, Wilmington, County of New Castle, Delaware, 19801, USA.
  • jeślii zakupu dokonano w dolarach australijskich (AUD), a płatność została dokonana przy użyciu karty debetowej/kredytowej/American Express, wówczas użytkownik pozostaje w relacji ze Skincarestore Australia Pty Limited, której biuro znajduje się pod adresem G01, 38 Atchison Street, St Leonards, NSW 2065 Australia.

3. INNE WARUNKI, KTÓRE MOGĄ MIEĆ ZASTOSOWANIE DO CIEBIE

3.1 Niniejsze Warunki Sprzedaży odnoszą się do następujących dodatkowych warunków, które również mają zastosowanie do zakupu produktów:

  • Więcej informacji na temat polityki zwrotów można znaleźć w sekcji 13 (Prawa użytkownika do zakończenia umowy) i sekcji 14 (Anulowanie i zwrot produktów w przypadku zmiany zdania).
  • Więcej informacji na temat polityki prywatności można znaleźć w sekcji 5 (W jaki sposób możemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika).
  • Nasza Polityka dotycząca plików cookie, która zawiera informacje na temat plików cookie w naszej Witrynie.

4. TWÓJ STATUS

Potwierdzenie Twojego statusu

4.1 Składając u nas zamówienie, potwierdzasz, że:

  • jesteś prawnie zdolny do zawierania wiążących umów;
  • masz co najmniej 16 lat;
  • jesteś konsumentem (tj. zamawiasz produkty do użytku prywatnego w przeciwieństwie do użytku biznesowego); oraz
  • dane osobowe, które jesteś zobowiązany podać podczas rejestracji, są prawdziwe, dokładne, aktualne i kompletne pod każdym względem; oraz nie podszywasz się pod żadną inną osobę lub podmiot.

Czy muszę Was informować o wszelkich zmianach w moich danych osobowych i potwierdzeniu?

4.2 Musisz niezwłocznie powiadomić nas o wszelkich zmianach swoich danych osobowych, kontaktując się z nami za pośrednictwem Helpdesku.

5. W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE

5.1 Wszystkie Twoje dane osobowe będziemy traktować jako poufne i wykorzystywać je wyłącznie zgodnie z naszą Polityką prywatności. Ponadto będziemy przetwarzać informacje na Twój temat zgodnie z naszą Polityką prywatności. Korzystając z naszej Witryny, użytkownik wyraża zgodę na takie przetwarzanie i gwarantuje, że wszystkie podane przez niego dane są dokładne.

5.2 Podczas dokonywania zakupów w tej Witrynie poprosimy Cię o podanie danych osobowych w celu identyfikacji Ciebie, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres rozliczeniowy, adres dostawy, dane karty kredytowej lub inne informacje dotyczące płatności. Potwierdzamy, że informacje te będą przechowywane przez nas zgodnie z rejestracją, którą posiadamy w biurze komisarza ds. danych.

5.3 Upoważniasz nas do przekazywania informacji (w tym zaktualizowanych informacji) w celu uzyskania informacji od stron trzecich, w tym między innymi numerów kart debetowych lub kredytowych lub raportów kredytowych w celu uwierzytelnienia Twojej tożsamości, weryfikacji karty kredytowej, uzyskania wstępnej autoryzacji karty kredytowej i autoryzacji poszczególnych transakcji zakupu.

6. OCHRONA TWOJEGO BEZPIECZEŃSTWA

W jaki sposób weryfikujemy Twoją płatność

6.1 Aby się upewnić, że Twoja karta kredytowa, debetowa lub obciążeniowa nie jest używana bez Twojej zgody, zweryfikujemy imię i nazwisko, adres i inne dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu składania zamówienia w odpowiednich bazach danych stron trzecich.

6.2 Ryzyko oszustw internetowych traktujemy bardzo poważnie. W związku z rosnącą liczbą oszukańczych transakcji kartami kredytowymi dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były dokładnie sprawdzane przy użyciu już dostarczonych informacji. Istnieje możliwość, że skontaktujemy się z Tobą w celu przeprowadzenia dodatkowych kontroli bezpieczeństwa i prosimy o współpracę w celu umożliwienia nam ich przeprowadzenia. Nie będziemy tolerować nieuczciwych transakcji, a takie transakcje będą zgłaszane odpowiednim organom.

6.3 Akceptując niniejsze Warunki Sprzedaży, wyrażasz zgodę na przeprowadzanie takich kontroli. Podczas przeprowadzania tych kontroli Twoje dane osobowe mogą zostać ujawnione zarejestrowanej agencji informacji kredytowej, która może prowadzić rejestr tych informacji. Możesz mieć pewność, że odbywa się to wyłącznie w celu potwierdzenia Twojej tożsamości, że nie jest przeprowadzana kontrola kredytowa i że nie ma to wpływu na Twoją zdolność kredytową. Wszystkie podane przez Ciebie informacje będą traktowane w sposób bezpieczny i ściśle zgodny z ustawą o ochronie danych osobowych z 2018 r.

7. NASZE PRODUKTY

Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach

7.1 Dołożyliśmy wszelkich starań, aby produkty były zgodne ze zdjęciami i opisami zamieszczonymi na naszej stronie internetowej. Należy jednak pamiętać, że niektóre kolory mogą różnić się od rzeczywistego koloru produktów, gdy są wyświetlane na urządzeniu elektronicznym.

Dostępność produktów

7.2 Nie oświadczamy ani nie gwarantujemy, że określone produkty będą dostępne. W punkcie 9.6 (Co się stanie, jeśli nie będziemy mogli przyjąć zamówienia) znajdują się informacje o tym, co się stanie, jeśli produkty nie będą dostępne.

Personalizacja towarów

7.3 Możesz mieć możliwość personalizacji niektórych towarów. Należy upewnić się, że podane informacje dotyczące personalizacji są prawidłowe, a wszelkie obrazy mają wystarczająco wysoką rozdzielczość, ponieważ towary zostaną wyprodukowane przy użyciu tych informacji.

7.4 Jeśli zdecydowałeś się na spersonalizowanie towarów, możesz utracić prawo do anulowania zamówienia (patrz punkt 14 (Anulowanie i zwrot towarów w przypadku zmiany zdania) w celu uzyskania dalszych szczegółów), ponieważ może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie odsprzedać towarów ze względu na personalizację. Podobnie nie możemy przyjąć zwrotu jakichkolwiek spersonalizowanych towarów, jeśli zwrot jest spowodowany nieprawidłowymi informacjami podanymi przez Ciebie.

8. NASZE PRAWO DO WPROWADZANIA ZMIAN

8.1 Mamy prawo do wprowadzania drobnych zmian w produktach bez powiadamiania Ciebie o tym fakcie w celu:

  • zachowania zgodności z wszelkimi obowiązującymi wymogami bezpieczeństwa lub innymi wymogami prawnymi lub regulacyjnymi; lub
  • wprowadzania drobnych korekt i ulepszeń technicznych. Zmiany te nie będą miały wpływu na korzystanie z produktów.

8.2 Możemy również wprowadzić uzasadnione zmiany w produktach lub niniejszych Warunkach sprzedaży, ale jeśli to zrobimy, powiadomimy Cię o tym i będziesz miał prawo skontaktować się z nami w celu rozwiązania umowy przed wejściem zmian w życie i otrzymania zwrotu pieniędzy za wszelkie produkty opłacone, ale nie otrzymane.

9. NASZA UMOWA Z TOBĄ

Jak złożyć u nas zamówienie

9.1 Nasza witryna internetowa poprowadzi Cię przez proces zamawiania.

9.2 Przed wysłaniem zamówienia do nas, będziesz miał możliwość jego sprawdzenia i zmiany. Przed złożeniem zamówienia należy się upewnić, że zamówienie zostało sprawdzone i że niniejsze Warunki Sprzedaży zostały uważnie przeczytane. W przypadku wątpliwości co do jakiejkolwiek części niniejszych Warunków Sprzedaży, prosimy o kontakt w celu uzyskania wyjaśnień.

Jak przyjmujemy Twoje zamówienie

9.3 Przyjęcie przez nas Twojego zamówienia nastąpi w momencie wysłania przez nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia („Potwierdzenie zamówienia”), w którym to momencie dojdzie do zawarcia umowy między Tobą a nami.

9.4 Automatyczne potwierdzenia zamówienia, które możesz od nas otrzymać, nie są równoznaczne z przyjęciem przez nas Twojej oferty zakupu produktów reklamowanych na naszej stronie internetowej.

Co obejmuje umowa?

9.5 Umowa będzie dotyczyć wyłącznie produktów potwierdzonych w Potwierdzeniu zamówienia. Nie będziemy zobowiązani do dostarczenia jakichkolwiek innych produktów, które mogły być częścią Twojego zamówienia, dopóki wysyłka takich produktów nie zostanie potwierdzona w osobnym Potwierdzeniu zamówienia.

Co się stanie, jeśli nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia?

9.6 Jeśli nie będziemy mogli przyjąć zamówienia, zostaniesz o tym powiadomiony pocztą elektroniczną (lub w inny sposób, jeśli nie podano adresu e-mail) i będziesz miał możliwość zaczekania, aż produkt będzie dostępny w magazynie lub anulowania zamówienia. Może to być spowodowane niedostępnością produktu lub zidentyfikowaniem błędu w cenie lub opisie produktu.

9.7 Jeśli otrzymaliśmy płatność, zwrócimy ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe (a w każdym razie w ciągu 14 dni).

Czy mogę wprowadzać zmiany w przyjętych zamówieniach?

9.8 Przed wysłaniem zamówienia do nas będziesz miał możliwość jego sprawdzenia i zmiany. Przed wysłaniem zamówienia upewnij się, że zostało ono dokładnie sprawdzone, ponieważ po jego wysłaniu nie będzie można wprowadzić w nim zmian.

Nasze towary i usługi nie są przeznaczone do odsprzedaży

9.9 Produkty sprzedawane w Witrynie nie są przeznaczone do odsprzedaży lub dystrybucji. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień i/lub zawieszenia kont, jeśli uważamy, że produkty są zamawiane z naruszeniem tego postanowienia.

10. DOSTAWA

Czasy i koszty dostawy

10.1 Informacje o czasie i kosztach dostawy zostaną podane przy kasie, a zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany adres. Wszystkie towary są zwykle wysyłane w ciągu 5 dni od otrzymania zamówienia.

10.2 Jeśli produkty są usługami jednorazowymi, rozpoczniemy świadczenie usług w dniu uzgodnionym z użytkownikiem podczas procesu składania zamówienia. Data zakończenia świadczenia usług jest zgodna z informacją przekazaną podczas procesu składania zamówienia.

10.3 Jeśli zamówienie nie dotarło przed przewidywaną datą dostawy, prosimy o jak najszybszy kontakt za pośrednictwem Helpdesku, abyśmy mogli zbadać sprawę.

Co się stanie, jeśli nie odbierzesz towaru lub nie będzie Cię w domu, gdy towar zostanie dostarczony?

10.4 W przypadku Twojej nieobecności w domu w momencie dostawy towarów, możemy pozostawić towary w bezpiecznym miejscu lub, jeśli nikt nie będzie dostępny, aby odebrać dostawę, ponownie dostarczyć towary w innym dniu.

Co się stanie, jeśli nie dostarczymy towaru na czas?

10.5 W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie dostarczymy towaru w określonym terminie lub, jeśli nie określono terminu, w ciągu 30 dni od naszego Potwierdzenia Zamówienia (lub zgodnie z innymi ustaleniami), możesz rozwiązać umowę, jeśli:

  • niedostarczenie zostało spowodowane odmową dostarczenia przez nas towarów;
  • w świetle wszystkich istotnych okoliczności dostawa w tym terminie była niezbędna; lub
  • poinformowałeś nas przy zamawianiu towarów, że dostawa w tym terminie jest niezbędna.

10.6 Jeśli nie chcesz anulować lub nie zachodzi żadna z okoliczności opisanych powyżej, możesz określić nową (rozsądną) datę dostawy. Jeśli nie dotrzymamy nowego terminu, użytkownik może rozwiązać umowę.

10.7 Jeśli masz prawo do zakończenia umowy zgodnie z punktami 10.5 lub 10.6, możesz zamiast tego anulować lub odrzucić część zamówienia, pod warunkiem, że rozdzielenie towarów w zamówieniu nie zmniejszy znacząco ich wartości.

10.8 Wszelkie kwoty, które zostały już zapłacone za anulowane towary i ich dostawę, zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.

10.9 Należy pamiętać, że jeśli anulowane towary zostały dostarczone, należy je zwrócić do nas lub zorganizować z nami ich odbiór w ciągu 14 dni od daty anulowania lub dostawy (w zależności od tego, co nastąpi później). W obu przypadkach poniesiemy koszty zwrotu anulowanych towarów.

Co się stanie, jeśli nie zezwolisz nam na świadczenie usług?

10.10 Jeśli nie zezwolisz nam na dostęp do swojej nieruchomości w celu wykonania usług zgodnie z ustaleniami (i nie ma ku temu uzasadnionego powodu), możemy Cię obciążyć dodatkowymi kosztami poniesionymi przez nas w związku z tym. Jeśli pomimo naszych uzasadnionych starań nie będziemy w stanie skontaktować się z Tobą lub ponownie zorganizować dostępu do Twojej nieruchomości, możemy rozwiązać umowę, a zastosowanie będzie miał punkt 15 (Nasze prawa do anulowania umowy).

Kiedy ma miejsce dostawa?

10.11 Dostawa zostanie uznana za zrealizowaną, gdy towary zostaną dostarczone na adres dostawy wskazany przez Ciebie w zamówieniu, a Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba) wejdziesz w fizyczne posiadanie towarów.

Kto jest odpowiedzialny za towary podczas dostawy?

10.12 Odpowiedzialność (czasami określana jako „ryzyko”) za towary pozostaje po naszej stronie do momentu dostarczenia towarów na adres dostawy podany przez Ciebie w zamówieniu. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku podania nieprawidłowego adresu dostawy lub nieodebrania towarów z podanego adresu dostawy.

Kiedy stajesz się właścicielem towarów?

10.13 Właścicielem towarów stajesz się dopiero po otrzymaniu przez nas pełnej zapłaty wszystkich należnych kwot (w tym wszelkich opłat za dostawę).

11. CENA I PŁATNOŚĆ

Ceny i inne opłaty

11.1 Wszystkie ceny (w tym koszty dostawy) podane na stronie internetowej zawierają podatek VAT (w stosownych przypadkach) według aktualnych stawek i są prawidłowe w momencie wprowadzania informacji do systemu. Zastrzegamy sobie jednak prawo do zmiany cen w dowolnym momencie bez powiadomienia Ciebie (z zastrzeżeniem, że wszelkie zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia, w odniesieniu do których wysłaliśmy potwierdzenie zamówienia).

Kiedy i jak płacisz

11.2 Płatności można dokonać dowolną główną kartą kredytową lub debetową lub za pośrednictwem konta PayPal. Płatność zostanie pobrana i rozliczona z konta użytkownika w momencie wysyłki towarów lub świadczenia usługi na rzecz Ciebie.

11.3 Potwierdzasz, że używana karta kredytowa, debetowa lub konto PayPal należą do Ciebie. Wszyscy posiadacze kart kredytowych/debetowych podlegają weryfikacji i autoryzacji przez wydawcę karty. Jeśli wystawca karty płatniczej odmówi lub z jakiegokolwiek powodu nie autoryzuje płatności na naszą rzecz, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienie lub brak dostawy.

11.4 Jeśli płatność kartą kredytową lub debetową nie zostanie pomyślnie przetworzona z jakiegokolwiek powodu, zastrzegamy sobie prawo do ponownej próby przetworzenia płatności w ciągu 48 godzin. W przypadku, gdy płatność nadal nie powiedzie się, powiadomimy Cię z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem o każdej kolejnej próbie przetworzenia płatności, wysyłając wiadomość e-mail na podany nam adres e-mail. Jeśli nie chcesz, abyśmy ponownie próbowali przetworzyć płatność, musisz anulować zamówienie z wyprzedzeniem.

Co się stanie, jeśli cena okaże się nieprawidłowa?

11.5 W mało prawdopodobnym przypadku, gdy cena podana na stronie kasy jest błędna, a my odkryjemy to przed przyjęciem Twojego zamówienia zgodnie z punktem 9.3, nie jesteśmy zobowiązani do sprzedaży produktów Tobie po podanej cenie.

11.6 Zawsze staramy się zapewnić, że ceny towarów wyświetlane na naszej stronie internetowej są dokładne, ale czasami mogą wystąpić prawdziwe błędy. Jeśli wykryjemy błąd w cenie zamówionych towarów, poinformujemy Cię o tym tak szybko, jak to możliwe i damy Ci możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia po prawidłowej cenie lub jego anulowania. W przypadku anulowania zamówienia i zapłacenia za towary (które nie zostały jeszcze wysłane), otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

Kody rabatowe

11.7 Zezwalamy na korzystanie z kodów rabatowych ściśle na warunkach, na jakich zostały one wydane, które, między innymi, mogą obejmować warunki dotyczące Twoich uprawnień do korzystania z nich oraz maksymalną wartość zamówienia.

11.8 Prosimy o zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed złożeniem zamówienia, ponieważ zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia lub anulowania wszelkich zamówień, które nie są zgodne z niniejszymi warunkami, nawet jeśli karta kredytowa lub debetowa została obciążona. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności między warunkami, na podstawie których wydano kody rabatowe, a niniejszymi warunkami, pierwszeństwo mają warunki dotyczące kodów rabatowych.

11.9 Kopię regulaminu kodów rabatowych można uzyskać, kontaktując się z działem pomocy technicznej.

12. PROGRAM POLECEŃ

12.1 Z zastrzeżeniem poniższych punktów od 12.2 do 12.10 (włącznie), możesz uzyskać „kredyt” do wykorzystania w naszej Witrynie, polecając nam nowego klienta w ramach naszego programu poleceń poprzez udostępnienie linku polecającego i/lub kodu polecającego, który mu udostępniamy („Program poleceń”).

Kwalifikacja

12.2 Jesteś uprawniony do udziału w Programie poleceń jako „osoba polecająca” tylko wtedy, gdy wcześniej złożyłeś zamówienie na naszej Witrynie internetowej.

Kto kwalifikuje się jako nowy klient?

12.3 Nowy klient to osoba fizyczna, która wcześniej nie złożyła u nas zamówienia („Osoba polecona”).

12.4 Jeśli Osoba polecona posiada konto na naszej Witrynie internetowej, ale nie złożyła wcześniej zamówienia na naszej Witrynie internetowej, wówczas jest uprawniona do uczestnictwa w Programie poleceń za pośrednictwem podanego linku lub kodu polecającego.

Jak działa program poleceń?

12.5 Jeśli Osoba polecona kliknęła Twój link polecający, kod rabatowy zostanie automatycznie zastosowany przy kasie. Jeśli Osoba polecona używa kodu polecającego, musi wprowadzić ten kod przy kasie.

Czy obowiązują jakieś ograniczenia?

12.6 Osoba polecona musi złożyć zamówienie o wartości co najmniej minimalnej podawanej od czasu do czasu w naszej Witrynie Internetowej.

12.7 Wszystkie produkty przecenione i produkty subskrypcyjne są wyłączone z Programu poleceń. Jeśli uczestniczysz w Programie poleceń, nie będziesz mógł uczestniczyć w żadnych programach partnerskich, ofertach zwrotu gotówki i/lub innych promocjach tego rodzaju.

12.8 Wszelkie środki wygenerowane w ramach Programu poleceń mogą zostać wydane wyłącznie na naszej Witrynie internetowej i ani Ty, ani Osoba polecona nie jesteście uprawnieni do otrzymania jakiejkolwiek płatności w związku z tymi środkami. Kredytu nie można wymienić na gotówkę. Kredyt przypisany do Twojego konta w Programie poleceń nie może być w żaden sposób przekazywany.

12.9 Użytkownik otrzyma odpowiednie środki na swoje konto 24 godziny po wysłaniu zamówienia Osoby poleconej. Jeśli Osoba polecona anuluje swoje zamówienie z jakiegokolwiek powodu w ciągu 3 dni od jego wysłania, nie będziesz kwalifikować się do żadnego kredytu. Otrzymasz kredyt w domyślnej walucie naszej Witryny internetowej.

Możemy wycofać Twój kredyt

12.10 Możemy, według własnego uznania, wycofać wygenerowany kredyt z Programu poleceń w dowolnym momencie, jeśli uważamy lub podejrzewamy, że korzystanie z Programu poleceń jest oszukańcze, wprowadzające w błąd lub sprzeczne z niniejszymi Warunkami Sprzedaży.

13. TWOJE PRAWA DO ROZWIĄZANIA UMOWY

13.1 Zawsze możesz zakończyć z nami umowę. Prawa przysługujące Tobie po rozwiązaniu umowy będą zależeć od tego, co kupiłeś, czy coś jest z tym nie tak, jak działamy i kiedy zdecydujesz się rozwiązać umowę:

  • jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub błędnie opisany, możesz mieć prawo do rozwiązania umowy (lub do naprawy lub wymiany produktu lub ponownego wykonania usługi lub do zwrotu części lub całości pieniędzy), patrz sekcja 16 (Wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowe produkty), aby uzyskać więcej informacji na ten temat;
  • jeśli chcesz rozwiązać umowę z powodu czegoś, co zrobiliśmy lub powiedzieliśmy ci, że zamierzamy to zrobić, patrz punkt 13.2 poniżej;
  • jeśli właśnie zmieniłeś zdanie na temat produktu, patrz punkt 14 (Anulowanie i zwrot produktów w przypadku zmiany zdania). Możesz otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie upłynął 14-dniowy okres odstąpienia od umowy, ale może on podlegać potrąceniom i będziesz musiał pokryć koszty zwrotu wszelkich towarów;
  • we wszystkich innych przypadkach (jeśli nie ponosimy winy i nie ma prawa do zmiany zdania), patrz punkt 13.3 poniżej.

Rozwiązanie umowy z powodu czegoś, co zrobiliśmy lub zamierzamy zrobić.

13.2 W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych poniżej umowa zostanie natychmiast rozwiązana, a my zwrócimy Tobie pełną kwotę za wszelkie produkty, które nie zostały dostarczone. Możesz być również uprawniony do odszkodowania. Powody są następujące:

  • poinformowaliśmy Cię o nadchodzącej zmianie produktu lub niniejszych warunków, na którą nie wyrażasz zgody (patrz punkt 8.2);
  • powiadomiliśmy Cię o błędzie w cenie lub opisie zamówionego produktu i nie chcesz kontynuować;
  • istnieje ryzyko, że dostawa produktów może ulec znacznemu opóźnieniu z powodu zdarzeń pozostających poza naszą kontrolą (więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji 18 (Zdarzenia pozostające poza naszą kontrolą));
  • zawiesiliśmy dostawy produktów z przyczyn technicznych lub powiadomiliśmy Cię, że zamierzamy je zawiesić z przyczyn technicznych, w każdym przypadku na okres dłuższy niż 28 dni; lub
  • masz prawo do rozwiązania umowy z powodu czegoś, co zrobiliśmy źle (w tym z powodu opóźnienia w dostawie (patrz punkty 10.5 i 10.6 (Co się stanie, jeśli nie dostarczymy towarów na czas?)).

Zakończenie umowy, gdy nie ponosimy winy i nie masz prawa do zmiany zdania.

13.3 Nawet jeśli nie jesteśmy winni i nie masz prawa do zmiany zdania, nadal możesz zakończyć umowę przed jej zakończeniem. Umowa na towary zostaje zakończona, gdy produkt zostanie dostarczony i opłacony. Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta, gdy zakończymy świadczenie usług, a ty za nie zapłacisz. Jeśli chcesz rozwiązać umowę przed jej zakończeniem, po prostu skontaktuj się z nami, aby nas o tym poinformować. Umowa wygasa dopiero dzień po dniu, w którym się z nami skontaktujesz.

13.4 Zwrócimy wszelkie zaliczki wpłacone przez Ciebie za produkty, które nie zostaną Ci dostarczone.

14. ANULOWANIE I ZWROT TOWARÓW W PRZYPADKU ZMIANY ZDANIA

Ile mam czasu na zmianę zdania?

14.1 Ponieważ nabywasz produkty jako konsument (tj. do użytku prywatnego, a nie do użytku biznesowego), przysługuje ci 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy między nami a Tobą z dowolnego powodu (jest to często nazywane „okresem odstąpienia od umowy”).

14.2 W przypadku towarów, 14-dniowy okres rozpoczyna bieg w dniu, w którym wejdziesz w fizyczne posiadanie towarów (tj. w dniu ich dostarczenia). W przypadku zamówienia wielu produktów, które są dostarczane w różnych dniach, prawo do anulowania wygasa 14 dni po dostarczeniu ostatniego produktu.

14.3 W przypadku usług, 14-dniowy okres rozpoczyna się w dniu wysłania przez nas wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia. Jednak po zakończeniu świadczenia usług nie można zmienić zdania, nawet jeśli 14-dniowy okres nadal trwa. W przypadku anulowania umowy po rozpoczęciu świadczenia usług, musisz zapłacić nam za usługi świadczone do momentu poinformowania nas o zmianie zdania.

14.4 W przypadku niektórych produktów możemy wyznaczyć dłuższy okres, w którym można odstąpić od umowy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszej Polityce zwrotów.

Jak poinformować nas o zmianie zdania?

14.5 Zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów, która zawiera informacje o tym, jak możesz nas powiadomić. Alternatywnie możesz skorzystać z naszego formularza anulacji.

Jak zorganizować zwrot produktów?

14.6 Zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów, która zawiera informacje o tym, jak możesz zorganizować zwrot produktów do nas.

Ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu.

14.7 O ile nie określono inaczej w naszej Polityce zwrotów, ponosisz koszty zwrotu towarów.

Istnieją okoliczności, w których możesz utracić prawo do anulowania subskrypcji

14.8 Należy pamiętać, że możesz utracić prawo do anulowania subskrypcji, jeśli:

  • Towary zostały spersonalizowane lub wykonane na Twoje zamówienie, jak opisano w punkcie 7.4 (Towary spersonalizowane);
  • świadczymy usługi na rzecz Ciebie i otrzymałeś takie usługi, w którym to przypadku możemy obciążyć Cię rozsądną kwotą za usługi otrzymane do momentu anulowania;
  • zmieszałeś towary nierozłącznie z innym przedmiotem po dostawie; lub
  • towary zostały zapieczętowane ze względów higienicznych i zostały rozpieczętowane po dostawie.

Zwroty

14.9 Zwroty środków na mocy niniejszego punktu 14 będą dokonywane w ciągu 14 dni:

  • od dnia, w którym otrzymamy produkty z powrotem;
  • od dnia, w którym poinformujesz nas (wraz z dowodem) o odesłaniu produktów (jeśli nastąpi to wcześniej niż w dniu otrzymania przez nas produktów); lub
  • jeśli nie dostarczyliśmy jeszcze żadnego Potwierdzenia zamówienia lub nie wysłaliśmy jeszcze produktów, dzień, w którym poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy.

14.10 Maksymalny zwrot kosztów dostawy będzie równy kosztom dostawy najtańszą oferowaną przez nas metodą dostawy. Na przykład, jeśli oferujemy standardową dostawę produktu w ciągu 3-5 dni za jedną opłatą, ale Ty wybierzesz dostawę następnego dnia za wyższą opłatą, wówczas zwrócimy tylko tyle, ile zapłaciłbyś za tańszą opcję dostawy (tj. standardową dostawę).

14.11 Zwroty na mocy niniejszego punktu 14 będą dokonywane przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas zamawiania produktów, chyba że wyraźnie zażądasz zwrotu przy użyciu innej metody.

Możemy zmniejszyć kwotę zwrotu, jeśli produkt był przez Ciebie używany

14.12 Zwroty mogą zostać pomniejszone o zmniejszenie wartości produktów wynikające z nadmiernego obchodzenia się z nimi (np. więcej niż jest to dozwolone w sklepie). Jeśli dokonamy zwrotu przed otrzymaniem produktów i ich sprawdzeniem, możemy następnie obciążyć Cię odpowiednią kwotą, jeśli stwierdzimy, że z produktami obchodzono się w sposób nadmierny.

14.13 W przypadku, gdy produkt jest usługą, możemy odliczyć od każdego zwrotu kwotę za świadczenie usługi za okres, w którym była ona świadczona, kończący się w momencie poinformowania nas o zmianie zdania. Kwota będzie proporcjonalna do tego, co zostało dostarczone, w porównaniu z pełnym zakresem umowy.

15. NASZE PRAWA DO ROZWIĄZANIA UMOWY

Możemy rozwiązać umowę, jeśli złamiesz jej postanowienia

15.1 Możemy rozwiązać umowę dotyczącą produktu w dowolnym momencie, pisząc do Ciebie, jeśli:

  • nie dokonasz płatności na naszą rzecz w terminie i nadal nie dokonasz płatności w ciągu 14 dni od przypomnienia o konieczności zapłaty;
  • nie przekażesz nam w rozsądnym terminie informacji niezbędnych do dostarczenia produktów;
  • nie zezwolisz nam w rozsądnym terminie na dostarczenie mu produktów lub odebranie ich od nas;
  • nie zezwolisz nam w rozsądnym terminie na dostęp do swojego lokalu w celu świadczenia usług.

W przypadku zerwania umowy musisz wypłacić nam odszkodowanie

15.2 Jeśli rozwiążemy umowę w sytuacjach określonych w punkcie 15.1, zwrócimy wszelkie pieniądze zapłacone z góry za produkty, których nie dostarczyliśmy, ale możemy potrącić lub obciążyć Cię rozsądną rekompensatą za koszty netto, które poniesiemy w wyniku zerwania przez Ciebie umowy.

Możemy wycofać produkt

15.3 Możemy napisać do Ciebie, aby Cię poinformować, że zamierzamy zaprzestać dostarczania produktu. Z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomimy Cię o zaprzestaniu dostarczania produktu i zwrócimy wszelkie kwoty zapłacone z góry za produkty, które nie zostaną dostarczone.

16. WADLIWE, USZKODZONE LUB NIEPRAWIDŁOWE TOWARY

Prawo do otrzymania towarów zadowalającej jakości

16.1 Zgodnie z prawem musimy dostarczać produkty i usługi, które są zadowalającej jakości, odpowiednie do celu, zgodne z opisem w momencie zakupu, zgodnie z wszelkimi informacjami, które przekazaliśmy Tobie przed złożeniem zamówienia, i które odpowiadają wszelkim próbkom, które widziałeś lub zbadałeś (chyba że poinformowaliśmy Cię o jakichkolwiek różnicach).

Środki zaradcze w przypadku wadliwych, uszkodzonych lub nieprawidłowych towarów

16.2 Jeśli zakupione produkty nie są zgodne z umową i, na przykład, mają wady lub są uszkodzone w momencie ich otrzymania, lub jeśli otrzymasz nieprawidłowe lub nieprawidłowo wycenione towary, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu poinformowania nas o wadzie, uszkodzeniu lub błędzie oraz w celu zorganizowania jednego lub więcej z następujących środków zaradczych:

  • 30-dniowe prawo do odrzucenia: Począwszy od dnia, w którym otrzymałeś towary, masz 30-dniowe prawo do odrzucenia towarów i otrzymania pełnego zwrotu pieniędzy (jest to tak zwane „krótkoterminowe prawo do odrzucenia”). Należy pamiętać, że jeśli którykolwiek z towarów jest tego rodzaju, że można racjonalnie oczekiwać, że ulegnie zniszczeniu po krótszym okresie, termin na skorzystanie z krótkoterminowego prawa do odrzucenia w odniesieniu do tych towarów upływa z końcem tego krótszego okresu;
  • Naprawa lub wymiana: Jeśli nie chcesz odrzucić towarów lub jeśli krótkoterminowe prawo do odrzucenia wygasło, możesz zażądać wymiany lub naprawy towarów. Poniesiemy wszelkie związane z tym koszty i zapewnimy naprawę lub wymianę (stosownie do przypadku) w rozsądnym terminie i bez znaczących niedogodności dla Ciebie.
  • Zwrot pieniędzy: W pewnych okolicznościach, gdy naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub nieopłacalna, możemy zamiast tego zaoferować Tobie pełny zwrot kosztów. Ponadto, jeśli naprawiliśmy lub wymieniliśmy towary, a one nadal nie są zgodne z umową, masz prawo zatrzymać towary po obniżonej cenie lub odrzucić je w zamian za zwrot pieniędzy (jest to tak zwane „ostateczne prawo do odrzucenia”).

16.3 Uwaga:

  • Jeśli korzystasz z krótkoterminowego prawa do odrzucenia, to na Tobie spoczywa obowiązek udowodnienia, że produkty są wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowe. Podobnie Twoim obowiązkiem będzie udowodnienie, że towary są wadliwe, niesprawne lub nieprawidłowe po upływie 6 miesięcy od otrzymania towarów; oraz
  • jeśli skorzystasz z ostatecznego prawa do odrzucenia towarów (zgodnie z powyższym opisem) po upływie 6 miesięcy od otrzymania towarów, możemy zmniejszyć wszelkie zwroty, aby odzwierciedlić sposób użytkowania towarów przez Ciebie; oraz

Kiedy nie można złożyć reklamacji z tytułu wadliwych, uszkodzonych lub nieprawidłowych towarów?

16.4 Nie będziesz uprawniony do roszczenia w ramach tej sekcji, jeśli:

  • poinformowaliśmy Cię o wadach, uszkodzeniach lub innych problemach z towarami przed ich zakupem (a chcesz je zwrócić z tego samego powodu);
  • nabyłeś towary w nieodpowiednim celu, który nie jest oczywisty ani nie został nam zgłoszony, a problem wynika z używania towarów w tym celu; lub
  • jeśli problem jest wynikiem normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub celowego lub nieostrożnego uszkodzenia.

16.5 Należy również pamiętać, że prawa określone w niniejszym punkcie 16 nie pozwalają Tobie na zwrot towarów z powodu zmiany zdania. Zamiast tego należy zapoznać się z sekcją 14 (Anulowanie i zwrot towarów w przypadku zmiany zdania), która zawiera informacje o prawach użytkownika w przypadku zmiany zdania.

Środki zaradcze przysługujące Tobie w przypadku problemów z otrzymanymi usługami

16.6 W przypadku wystąpienia problemu z produktem, który jest usługą, należy skontaktować się z nami tak szybko, jak to możliwe, aby poinformować nas o usterce, uszkodzeniu lub błędzie i zorganizować jeden lub więcej z poniższych środków zaradczych:

  • możesz poprosić nas o powtórzenie lub naprawienie usługi, jeśli nie została ona wykonana z należytą starannością i umiejętnościami, lub o zwrot pieniędzy, jeśli nie możemy jej naprawić.
  • jeśli nie uzgodniono wcześniej ceny, kwota, o którą zostaniesz poproszony, musi być rozsądna.
  • jeśli nie uzgodniono wcześniej czasu, musi to nastąpić w rozsądnym terminie.

Jak zwrócić wadliwe lub nieprawidłowe towary?

16.7 Szczegółowe informacje na temat sposobu zwrotu towarów zgodnie z niniejszym punktem 16 znajdują się w naszej Polityce zwrotów. Ponosimy pełną odpowiedzialność za koszty zwrotu towarów zgodnie z niniejszym punktem 16 i w stosownych przypadkach zwrócimy je Tobie.

Zwroty

16.8 Zwroty na podstawie niniejszego punktu 16 będą dokonywane w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyrazimy zgodę na to, że jesteś uprawniony do zwrotu.

16.9 Wszelkie zwroty dokonane na podstawie niniejszego punktu 16 będą obejmować wszystkie koszty dostawy poniesione przez Ciebie w momencie pierwotnego zakupu towarów i zostaną dokonane przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas zamawiania towarów, chyba że wyraźnie zażądasz, abyśmy użyli innej metody.

17. NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA STRATY I SZKODY PONIESIONE PRZEZ CIEBIE

17.1 Nie wyłączamy ani nie ograniczamy w żaden sposób naszej odpowiedzialności wobec Ciebie, jeśli byłoby to niezgodne z prawem. Obejmuje to śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem (w tym zaniedbaniem naszych pracowników lub podwykonawców) lub oszustwem lub oszukańczym wprowadzeniem w błąd.

Nie ponosimy odpowiedzialności za straty, których nie można przewidzieć

17.2 W przypadku nieprzestrzegania przez nas niniejszych Warunków Sprzedaży ponosimy odpowiedzialność wobec Ciebie wyłącznie za straty poniesione w wyniku naszego nieprzestrzegania (wynikające z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenia obowiązku ustawowego lub w inny sposób), które są przewidywalną konsekwencją takiego nieprzestrzegania. Strata lub szkoda jest możliwa do przewidzenia, jeśli jest oczywistą konsekwencją naszego naruszenia lub zaniedbania lub jeśli jest rozważana przez Ciebie i nas w momencie zawierania umowy.

17.3 Dołożymy wszelkich starań, w zakresie, w jakim jest to w naszej mocy, aby szczegóły zamówienia i płatności były bezpieczne, ale w przypadku braku zaniedbania z naszej strony nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, które możesz ponieść, jeśli osoba trzecia uzyska nieautoryzowany dostęp do jakichkolwiek danych podanych przez Ciebie podczas uzyskiwania dostępu do Witryny lub składania zamówienia w Witrynie.

Dostarczamy wyłącznie towary do użytku domowego i prywatnego

17.4 Dostarczamy towary wyłącznie do użytku domowego i prywatnego. W przypadku korzystania z towarów w celach komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży nie ponosimy odpowiedzialności za utratę zysków, utratę działalności, przerwę w działalności lub jakąkolwiek utratę możliwości biznesowych.

Twoje prawa jako konsumenta

17.5 Należy pamiętać, że żadne z postanowień niniejszych Warunków Sprzedaży nie ma na celu wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw konsumenta. Więcej informacji można uzyskać w lokalnym Biurze Porad Obywatelskich lub Biurze Standardów Handlowych.

18. ZDARZENIA POZOSTAJĄCE POZA NASZĄ KONTROLĄ

18.1 Nie ponosimy odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu naszych zobowiązań, jeśli takie niewykonanie lub opóźnienie wynika z jakiegokolwiek zdarzenia pozostającego poza naszą kontrolą. Zdarzenia takie obejmują między innymi: awarię zasilania, awarię dostawcy usług internetowych, akcje protestacyjne, niepokoje społeczne, pożar, powódź, burze, trzęsienia ziemi, osiadanie gruntu, akty terroryzmu lub wojny, działania rządowe, pandemię, inne klęski żywiołowe lub wszelkie inne zdarzenia, na które nie mamy wpływu.

18.2 Jeśli opóźnimy się lub nie wykonamy naszych zobowiązań w wyniku zdarzenia pozostającego poza naszą kontrolą, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby Cię o tym powiadomić i podejmiemy kroki w celu zminimalizowania skutków opóźnienia. Jeśli istnieje ryzyko znacznego opóźnienia, możesz skontaktować się z nami w celu zakończenia umowy i otrzymania zwrotu pieniędzy za towary, za które zapłaciłeś, ale których nie otrzymałeś.

19. MOŻEMY PRZENIEŚĆ TE WARUNKI NA INNĄ OSOBĘ

Możemy przenieść nasze prawa i obowiązki wynikające z niniejszych Warunków Sprzedaży na inną organizację. W takim przypadku zawsze poinformujemy Cię na piśmie i zapewnimy, że przeniesienie nie wpłynie na Twoje prawa wynikające z niniejszych Warunków Sprzedaży.

20. UŻYTKOWNIK MOŻE PRZENIEŚĆ NINIEJSZY REGULAMIN TYLKO WTEDY, GDY WYRAZIMY NA TO ZGODĘ

Swoje obowiązki i prawa wynikające z niniejszych Warunków Sprzedaży możesz przenieść wyłącznie za naszą pisemną zgodą.

21. NIKT INNY NIE MA PRAW WYNIKAJĄCYCH Z TYCH WARUNKÓW

Tylko Ty i my jesteśmy uprawnieni do egzekwowania niniejszych Warunków Sprzedaży. Żadne z postanowień niniejszych Warunków Sprzedaży nie daje, bezpośrednio lub pośrednio, żadnej osobie trzeciej jakichkolwiek egzekwowalnych korzyści lub prawa do działania przeciwko nam, a takie osoby trzecie nie będą uprawnione do egzekwowania od nas jakiegokolwiek warunku niniejszych Warunków Sprzedaży.

22. NIEWAŻNE CZĘŚCI NINIEJSZYCH WARUNKÓW

Jeśli jakakolwiek część Warunków Sprzedaży zostanie uznana za niezgodną z prawem, nieważną lub z jakiegokolwiek powodu niewykonalną, wówczas postanowienie to zostanie uznane za odrębne od niniejszych Warunków Sprzedaży i nie będzie miało wpływu na ważność i wykonalność pozostałych postanowień Warunków Sprzedaży.

23. NAWET JEŚLI OPÓŹNIMY EGZEKWOWANIE TYCH WARUNKÓW, NADAL MOŻEMY JE EGZEKWOWAĆ PÓŹNIEJ

Jakiekolwiek opóźnienie lub zaniechanie przez nas wykonania lub zrzeczenie się przez nas praw przysługujących nam na mocy niniejszych Warunków Sprzedaży lub w związku z nimi nie ograniczy ani nie ograniczy przyszłego wykonywania lub egzekwowania tych praw.

24. PRAWO KTÓREGO KRAJU MA ZASTOSOWANIE DO WSZELKICH SPORÓW I GDZIE MOŻNA WSZCZĄĆ POSTĘPOWANIE?

Niniejsze Warunki Sprzedaży podlegają i będą interpretowane zgodnie z prawem Anglii i Walii, a wszelkie spory będą rozstrzygane wyłącznie przez sądy angielskie, z zastrzeżeniem, że jeśli użytkownik jest rezydentem Irlandii Północnej, może również wszcząć postępowanie w Irlandii Północnej, a jeśli jest rezydentem Szkocji, może również wszcząć postępowanie w Szkocji.

Część 1: POLITYKA ZWROTÓW

Nasza Polityka zwrotów stanowi część naszych Warunków sprzedaży i musi być czytana w połączeniu z nimi. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki zwrotów w dowolnym momencie.

1. POLITYKA ZWROTÓW – ODZIEŻ

1.1 Oferujemy bezpłatne zwroty w Wielkiej Brytanii wszystkich produktów odzieżowych zakupionych na stronie internetowej. Prosimy o upewnienie się, że po otrzymaniu produktu należy zachować należytą ostrożność podczas jego przymierzania i upewnić się, że wszelkie plomby zabezpieczające lub metki są nadal nienaruszone.

1.2 Ze względów higienicznych bielizna i maski na twarz nie podlegają zwrotowi.

Ile mam czasu na zwrot odzieży?

1.3 Na zainicjowanie zwrotu masz 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

Jak zwrócić odzież?

1.4 Jest to bardzo proste, wystarczy postępować zgodnie z poniższymi krokami (patrz sekcja zatytułowana „Co zrobić, aby zwrócić nam towar”) lub skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy.

1.5 Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Helpdesku.

2. POLITYKA ZWROTÓW – WSZYSTKIE POZOSTAŁE PRODUKTY

Nasza polityka zwrotów jest naprawdę prosta!

2.1 Po otrzymaniu przedmiotu należy sprawdzić go jak najszybciej – i zawsze przed użyciem.

2.2 Upewnij się, że numer autoryzacji zwrotu został uzyskany przed próbą zwrotu jakichkolwiek produktów do nas.

Prawo do zmiany zdania.

2.3 Wszystkim nam się to przytrafiło – zamówiliśmy coś, a później zdaliśmy sobie sprawę, że nie jest to już potrzebne. Masz 14 dni na zwrot zamówienia, który rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu.

Jak mogę zwrócić produkt?

2.4 Jest to bardzo proste, wystarczy postępować zgodnie z poniższymi krokami (patrz sekcja zatytułowana „Co zrobić, aby zwrócić nam towar”).

Mam zrobić coś jeszcze?

2.5 Wszystkie przedmioty muszą zostać zwrócone nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w jakim zostały otrzymane. Prosimy o upewnienie się, że po otrzymaniu przedmiotu należy zachować należytą ostrożność podczas jego przymierzania lub sprawdzania oraz że wszelkie plomby zabezpieczające lub metki są nadal nienaruszone.

3. OTRZYMANO NIEWŁAŚCIWY ARTYKUŁ

3.1 Przepraszamy, jeśli przez pomyłkę dostarczono Ci niewłaściwy produkt. Aby otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar, należy zwrócić przedmiot w takim samym stanie, w jakim go otrzymano.

3.2 Nie jest to częste i chcemy rozwiązać tę kwestię tak szybko, jak to możliwe, dlatego prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu. Jeśli powiadomisz nas po tym terminie, w zależności od okoliczności możemy nie być w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub zaoferować wymiany.

4. USZKODZONE, WADLIWE, NIEPRAWIDŁOWE LUB BRAKUJĄCE TOWARY

4.1 Przepraszamy, jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy. Rozumiemy, jak frustrująca może być taka sytuacja, i chcemy jak najszybciej rozwiązać ten problem.

4.2 Jeśli uważasz, że produkt jest wadliwy, skontaktuj się z nami. Zrób to jak najszybciej po wykryciu wady. Poprosimy Cię o jej dokładne opisanie i poradzimy, co zrobić dalej.

4.3 Więcej informacji na temat praw użytkownika i przysługujących mu środków prawnych można znaleźć w sekcji 16 naszych Ogólnych Warunków Sprzedaży.

5. NIE OTRZYMANO PRODUKTU

Przepraszamy, jeśli artykuł nie został dostarczony. Nie jest to częste i chcemy rozwiązać tę kwestię tak szybko, jak to możliwe, dlatego prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 21 dni od dnia otrzymania od nas wiadomości e-mail potwierdzającej, że przedmiot został wysłany. Jeśli powiadomisz nas po tym terminie, w zależności od okoliczności możemy nie być w stanie dokonać zwrotu pieniędzy lub zaoferować wymiany.

6. PRAWA USTAWOWE UŻYTKOWNIKA

6.1 Nasza Polityka zwrotów nie wpływa na Twoje prawa ustawowe.

7. CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ NAM PRZEDMIOT

7.1 Aby zwrócić przedmiot, zarejestruj zwrot, logując się na swoje konto tutaj, wybierając zamówienie i klikając przycisk „Zwrot”, gdzie zostaniesz poprowadzony przez cały proces. Alternatywnie możesz skorzystać z naszego formularza anulacji.

7.2 Po przetworzeniu zwrotu online masz kolejne 14 dni na zwrócenie nam przedmiotu. Upewnij się, że przedmioty są bezpiecznie zapakowane, a paczka zawiera wszystkie wymagane informacje.

7.3 Pamiętaj, aby poprosić o pokwitowanie jako dowód wysłania. Dowód nadania nie wiąże się z żadnymi kosztami, jednak bez niego możemy nie być w stanie przetworzyć zwrotu pieniędzy lub wymiany w rzadkich przypadkach zagubienia przedmiotu w transporcie.

7.4 Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Twojego konta i Helpdesku.

8. CO SIĘ STANIE, JEŚLI ZŁOŻĘ WNIOSEK O WYMIANĘ, A TA NIE BĘDZIE DOSTĘPNA?

8.1 Jeśli poprosisz o wymianę, a produkt nie jest już dostępny, przetworzymy zwrot pieniędzy na oryginalną kartę kredytową/debetową / konto PayPal użyte do zakupu przedmiotu.

8.2 Jeżeli przyjmujesz, a następnie zwracasz przedmiot, ponosisz za niego odpowiedzialność aż do momentu, w którym zostanie dostarczony do naszego magazynu. W związku z tym przy odsyłaniu do nas przedmiotu skorzystaj z usług firmy dostawczej, która ubezpieczy Cię na kwotę wartości produktów.

9. CO ZROBIMY DALEJ

9.1 Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie pocztą elektroniczną.

9.2 Wszystkie udane zwroty zostaną zaksięgowane na konto pierwotnej metody płatności. Zwrot środków może pojawić się na koncie od 3 do 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

10. REKLAMACJE

10.1 Jeśli nie są podoba Ci się sposób, w jaki zajmujemy się zwrotem, wymianą lub naprawą jakiegokolwiek przedmiotu, przepraszamy. Chcemy rozwiązać tę kwestię.

10.2 Prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami obsługi klienta za pośrednictwem Helpdesku.

Część 2: FORMULARZ ANULACJI

(Wypełnij i odeślij ten formularz tylko wtedy, gdy chcesz odstąpić od umowy)

Do: The Hut.com Limited (nazwa handlowa [●])

Adres: 5th Floor, Voyager House Chicago Avenue, Manchester Airport, Manchester, Anglia, M90 3DQ

Numer telefonu: [●]

Adres e-mail: [●]

Ja/My [*] niniejszym zawiadamiam/my [*] o anulowaniu mojej/naszej [*] umowy sprzedaży następujących towarów [*]/za dostawę następującej usługi [*],Zamówione dnia [*]/otrzymane dnia [*],

Imię i nazwisko konsumenta:

Adres konsumenta:

Podpis konsumenta (tylko w przypadku, gdy niniejszy formularz został zgłoszony na papierze):

Data:

[*] Usunąć w razie potrzeby